مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-01اجتماعي

یک گرمخانه جدید در کرمانشاه احداث می شود  


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: یک گرمخانه جدید در محدوده بلوار طاقبستان شهر کرمانشاه احداث می شود.

  - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: یک گرمخانه جدید در محدوده بلوار طاقبستان شهر کرمانشاه احداث می شود.

  محمد موحدی مجد، اظهار کرد: در حال حاضر یک گرمخانه در پارک جلالیه شهر کرمانشاه - ویژه آقایان - با ظرفیت رسمی 35 نفر فعال است که امکان افزایش ظرفیت آن تا 50 نفر نیز وجود دارد.

وی در ادامه افزود: در اردوگاه چشمه سفید نیز امکاناتی به منظور اسکان 15 نفر پیش بینی کرده ایم که به عنوان گرمخانه بانوان مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در صدد هستیم یک گرمخانه دیگر در محدوده بلوار طاقبستان برای خدمات رسانی به افراد بی خانمان احداث کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: امکانات نگهداری و اسکان از قبیل سرویس بهداشتی و دوش در این گرمخانه ها همراه با یک وعده غذای گرم وجود دارد.

وی اظهار کرد: افرادی که در این گرمخانه ها اسکان پیدا می کنند، عموما معتادین متجاهری هستند که سرپناهی ندارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در بعضی موارد نیز که همشهریان با شماره تلفن 137 تماس گرفته و به همکاران ما گزارش کنند، این افراد را به گرمخانه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گرمخانه جدید در کرمانشاه احداث می شود  

یک گرمخانه جدید در کرمانشاه احداث می شود